+3124 20 63 729 info@aniball.nl

Klantenservice

Hieronder beantwoorden we al je vragen over bestel-, betaal-, verzend- en retourmogelijkheden. Heb je een vraag over de Aniball zelf? Bekijk dan onze veelgestelde vragen pagina.

Bestellen

Wanneer een bestelling goed is ontvangen, ontvang je een orderbevestiging via e-mail. Als je geen bevestiging hebt ontvangen, kijk dan eerst of de e-mail bij jouw “ongewenste mail” (spam) terecht is gekomen. Heb je geen bevestiging ontvangen en twijfelt je of de bestelling goed is doorgekomen, neem dan contact met ons op.

Als je een bestelling wilt annuleren stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar info@aniball.nl met de mededeling dat je de bestelling wilt annuleren. Als de bestelling nog niet is verstuurd wordt de verwerking ervan stopgezet. Mocht het al verstuurd zijn dan heb je het recht om het product binnen 14 dagen op eigen kosten aan ons te retourneren. Wanneer wij de retour ontvangen hebben krijg je het volledige aankoopbedrag binnen maximaal 14 dagen teruggestort. Uiteraard dient de verpakking van het product in tact te zijn.

Betalen

Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDeal
  • Mister Cash
  • PayPal
  • Creditcard (Mastercard, Visa, Maestro en American Express)
  • Belfius Direct Net
  • KBC/CBC
  • ING HomePay
  • Apple Pay

Verzending en levering

De verzendkosten bedragen € 5,95 voor pakketpost en € 3,95 voor brievenbuspakket. Voor België geldt € 5,95 verzendkosten.

Naar Nederland geldt tevens gratis verzending bij bestelling van € 40. Naar België is dat € 75.

Soms zijn er aanbiedingen waarbij je gratis verzending krijgt, maar anders geldt het volgende:

Naar Nederland: Gratis verzending bij bestelling van meer dan € 40
Naar België: Gratis verzending bij bestelling van meer dan € 75

De pakketjes worden normaal gesproken via PostNL verzonden. Bij uitzondering kan er voor een andere vervoerder gekozen worden, zoals bijvoorbeeld in geval van staking bij de vervoerder.

Je ontvangt een bericht per e-mail wanneer de bestelling verwerkt is. Wanneer het pakket in behandeling is bij de vervoerder ontvang je opnieuw een mail met de Track & Trace code.

Eén tot twee werkdagen, zowel binnen Nederland als België.

Als je op ma – vr vóór 22:00 bestelt dan heb je de bestelling normaal gesproken de volgende dag in huis.

Ja, je ontvangt een e-mail wanneer je bestelling in behandeling is bij de vervoerder. In de e-mail kun je ook de Track & Trace code vinden.

Retouren

Neem vóór retour altijd eerst even contact op met de klantenservice. Afhankelijk van de rede van retour wordt het door jezelf (bijv. bij spijtaankoop) of door ons (bijv. bij defect product) betaald.

De geschatte retourkosten zijn € 6,95 vanuit Nederland en € 11,70 vanuit België.

Wij vragen onze klanten om het retourformulier mee te sturen met het geretourneerde product. Het retourformulier kun je hier downloaden.

Je hebt een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van het product om het bij ons aan te melden voor retour, vervolgens heb je nogmaals 14 dagen om het op eigen kosten retour te sturen. Wij zullen na ontvangst het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen aan je terugstorten. Wij vragen je het retourformulier in te vullen en mee te sturen.

Op de volgende pagina vind je alle informatie betreft de testperiode van de Aniball:

Retourbeleid Aniball 

Het retouradres is als volgt:

Aniball.nl
Postbus 38
6573 ZG Beek – Ubbergen
Nederland

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@aniball.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem direct met ons contact op via info@aniball.nl. Stuur het product niet op eigen initiatief retour. Het zou namelijk kunnen dat je het niet hoeft te retourneren.

Privacy

Nee, wij respecteren je privacy en zullen geen van de gegevens die op onze website opgegeven worden aan derden verstrekken. Ze zullen ook niet door ons gebruikt worden om aanbiedingen te versturen. Wel ontvang je 60 dagen na de bestelling een e-mail van Webwinkelkeur.nl om een referentie over Aniball achter te kunnen laten. Je kunt er uiteraard altijd voor kiezen om niet mee te werken.

Lees onze volledige privacybeleid: Privacybeleid Aniball.nl

Sluit Menu

De waardering van aniball.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.6/10 gebaseerd op 108 reviews.

×
×

Winkelmand