Hieronder beantwoorden we al je vragen over bestel-, betaal-, verzend- en retourmogelijkheden. Heb je een vraag over de Aniball zelf? Bekijk dan onzeveelgestelde vragenpagina.
Wanneer een bestelling goed is ontvangen, ontvang je een orderbevestiging via e-mail. Als je geen bevestiging hebt ontvangen, kijk dan eerst of de e-mail bij jouw “ongewenste mail” (spam) terecht is gekomen. Heb je geen bevestiging ontvangen en twijfelt je of de bestelling goed is doorgekomen, neem dan contactmet ons op.
Als je een bestelling wilt annuleren stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar contact@aniball.nl met de mededeling dat je de bestelling wilt annuleren. Als de bestelling nog niet is verstuurd wordt de verwerking ervan stopgezet. Mocht het al verstuurd zijn dan heb je het recht om het product binnen 14 dagen op eigen kosten aan ons te retourneren. Wanneer wij de retour ontvangen hebben krijg je het volledige aankoopbedrag (- de verzendkosten) binnen maximaal 14 dagen teruggestort. Uiteraard dient de verpakking van het product in tact te zijn.
De pakketjes worden normaal gesproken via PostNL verzonden. Bij uitzondering kan er voor een andere vervoerder gekozen worden, zoals bijvoorbeeld in geval van staking bij de vervoerder.
Je ontvangt een bericht per e-mail wanneer de bestelling verwerkt is. Wanneer het pakket in behandeling is bij de vervoerder ontvang je opnieuw een mail met de Track & Trace code.
Neem vóór retour altijd eerst even contact op met de klantenservice. Afhankelijk van de reden van retour wordt het door jezelf (bijv. bij spijtaankoop) of door ons (bijv. bij defect product) betaald.
De geschatte retourkosten zijn € 6,95 vanuit Nederland en € 11,70 vanuit België.
Wij vragen onze klanten om het retourformulier mee te sturen met het geretourneerde product. Het retourformulier kun jehier invullen.
Let op! Afgezien van de try-out service kan Aniball om hygiënische redenen alleen geretourneerd worden wanneer het product nog in de gesealde verpakking zit.
Je hebt een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van het product om het bij ons aan te melden voor retour, vervolgens heb je nogmaals 14 dagen om het op eigen kosten retour te sturen. Wij zullen na ontvangst het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen aan je terugstorten. Wij vragen je de pakbon mee te sturen of het retourformulier in te vullen.
Let op! Voor het product Aniball geldt een try-out service. Deze geldt alleen als deze is aangevinkt bij het afrekenen. Buiten deze try-out periode kan Aniball om hygiënische redenen alleen geretourneerd worden wanneer het product nog in de gesealde verpakking zit.
HYGIËNE PRODUCTEN RETOURNEREN
Bepaalde producten zijn om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt om opnieuw te worden verkocht nadat deze zijn geopend / getest en geretourneerd.
Producten waarop deze voorwaarden van toepassing zijn:
De verzegeling of verpakking mag je na de levering dus niet verbreken, anders vervalt het recht op retourneren. Hiermee wordt verzekerd dat hygiëne producten niet gebruikt worden alvorens het product te retourneren. Dit zorgt ervoor dat iedereen een schoon, ongebruikt product toegestuurd krijgt.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Haal nooit het LOT nummer van het product af (sticker op de slang van Aniball en de sticker op de doos). Deze is nodig voor het verwerken van de retour!
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@aniball.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Neem direct met ons contact op via contact@aniball.nl. Stuur het product niet op eigen initiatief retour. Het zou namelijk kunnen dat je het niet hoeft te retourneren.
Nee, wij respecteren je privacy en zullen geen van de gegevens die op onze website opgegeven worden aan derden verstrekken. Ze zullen ook niet door ons gebruikt worden om aanbiedingen te versturen. Wel ontvang je 60 dagen na de bestelling een e-mail van Webwinkelkeur.nl om een referentie over Aniball achter te kunnen laten. Je kunt er uiteraard altijd voor kiezen om niet mee te werken.